به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    برای اینکه بدونید نرم افزار CRM چیست، اول باید بدانید خود سی آر ام چیه؟ CRM مخفف عبارت customer relationship management است و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

    به عبارتی هر ابزار، استراتژی یا فرآیندی که به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مشتریان را مدیریت و سازماندهی کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. در واقع مدیریت ارتباط با مشتری با نوشتن بر روی کاغذ آغاز شد؛ اما با ظهور فناوری دیجیتال، در نهایت به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با پایگاه‌های داده ذخیره‌ شده در رایانه‌ ها تبدیل شد. به این ترتیب مدیریت ارتباط با مشتری، دیگر تنها مجموعه ای از یادداشت ها روی کاغذ نبود. مدیریت روابط کسب و کار شما با مشتریان به یک فرآیند پیچیده تبدیل شده است.

     

    کاربرد نرم افزار CRM در بهبود تجربه مشتری

    مشتری های امروزی با فناوری های دیجیتال آشنا هستند. این نسل از مشتری، فرآیند خرید خود را به صورت آنلاین شروع می کند، تمام تحقیقات را به صورت دیجیتالی انجام می دهد، از طریق رسانه های اجتماعی به دنبال بازخورد می گردد و گاهی اوقات استفاده از ایمیل یا تیکت زدن را به تماس های تلفنی ترجیح می دهد.

    در واقع، تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده که 93 درصد از خریداران فرآیند خرید خود را با جستجوی اینترنتی آغاز می کنند. 86 درصد از این خریداران حتی مایلند برای داشتن یک تجربه مشتری بهتر هزینه بیشتری بپردازند. چطور می توانید انتظارات چنین مشتریانی را برآورده کنید؟ باید فعال باشید! این به معنای پیش بینی و برآوردن نیازهای فعلی و آینده مشتریان شماست. برای انجام این کار، باید بتوانید خودتان را جای مشتریان بگذارید و مسیر خرید را با آنها طی کنید.

    خوشبختانه، نرم افزار ها در دسترس هستند که به شما کمک می کند تا به آسانی از عهده چنین چالشی بر بیایید و بهترین فناوری موجود در بازار در جهت مدیریت ارتباط و بهبود تجربه مشتری، نرم افزار CRM است.

    مزایای اصلی نرم افزار CRM

     

    در حالی که مزایای CRM بسته به بخش یا صنعت  مورد نظر متفاوت است، شش مورد از مزایای CRM که بر هر کسب و کاری تأثیر می گذارند عبارتند از:

    • امکان گزارش گیری قابل اعتماد
    • داشبوردهایی که داده ها را به صورت بصری نمایش می دهند بهبود پیام رسانی
    • خدمات پیشگیرانه
    • افزایش بهره وری توسط اتوماسیون همکاری ساده سازی شده
    •  

     

    چرا باید از نرم افزار CRM استفاده کنید؟

    1. بهینه سازی فرایند گردش کار

    2. بهینه سازی روند بازاریابی

    3. دسترسی آسان به اطلاعات مشتریان

    4. بررسی فعالیت های کارشناسان

    5. بهینه سازی فرایند آنالیز داده ها

    نکات مهم هنگام خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

    همان‌طور که می‌دانیم صدها نرم افزار CRM در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. از طرفی اکثر این نرم افزارها مشابه هم هستند و این موضوع انتخاب را کمی دشوار می‌سازد. برای این که بتوانید در کسب و کار خود موفق شده و به رشد برسید، بدون در نظر داشتن ابعاد مجموعه، باید مشتریان خود را مدیریت کرده و اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها داشته باشید. در واقع زمان آن رسیده است که با خرید CRM به اوضاع مدیریتی و ارتباطی خود سامان داده و استراتژی‌های اصولی را پیاده سازی کنید. البته باید قبل از خرید نرم افزار CRM نکات مهم زیر را در نظر بگیرید.

    • از خرید نرم افزار پیچیده صرف نظر کنید. هر چه طرح نرم افزار پیچیده‌تر باشد، زمان بیشتری برای یادگیری سیستم جدید نیاز است.
    • باید سیستمی را انتخاب کنید که سرمایه گذاری بر روی آن برای آینده شما مفید باشد. هر چه نرم افزار انعطاف‌پذیرتر و قابل توسعه باشد می‌تواند همگام با رشد شرکت رشد کرده و سرمایه و زمان شما را مدیریت کند.
    • اگر بتوانید در هر نقطه و مکانی که هستید به داده‌ها دسترسی پیدا کنید، دیگر لزومی ندارد فعالیت خود را به دفتر کار و شرکت محدود کنید. انعطاف‌پذیری سی آر ام ابری و محلی برای کار در موقعیت‌های مکانی مختلف بسیار جالب توجه است. بنابراین قبل از خرید روش‌های دسترسی به نرم افزار را بررسی کنید.
    • حتما قبل از خرید CRM راهنمای آن را مشاهده کرده و با امکانات نرم افزار آشنا شوید و نحوه کار آن را نیز امتحان کنید.
    • قبل از خرید امکانات سخت افزاری خود را در نظر بگیر چون در صورت عدم زیرساخت مناسب باید هزینه زیادی برای اجرای نرم افزار بپردازید تا به سازگاری با سخت افزار شما برسد.
    • اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری را بسنجید و رزومه شرکت را بررسی کنید.

     

     


     

     

     

    salam
    دوشنبه 11 مهر 1401 - 17:15
    بازدید : 189
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 2
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه